شهریه مدارس شاهد برای سال تحصیلی جدید اعلام شد
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، آخرین آمار دانش‌آموزان و مدارس شاهد را اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر 382 هزار و 160 دانش آموز در 1350 مدرسه شاهد تحصیل می‌کنند.

وی میزان شهریه دریافتی سال آینده را نیز اعلام کرد و گفت: کمک سرانه مشارکت دانش آموزان غیر شاهد در دوره ابتدایی حداقل 450 و حداکثر 850 هزار تومان، در دوره متوسطه اول حداقل 530 و حداکثر یک میلیون تومان و در دوره متوسطه دوم حداقل 640 و حداکثر یک میلیون و 300 هزار تومان است.

رزاقی کمک سرانه مشارکت دانش آموزان شاهد را نیز اعلام کرد و گفت: وجوه حاصل از ارائه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه دانش آموزان شاهد (فرزند شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر) مطابق با ارقام مندرج در جدول ذیل، از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین و پرداخت می‌شود. بر این اساس کمک سرانه دوره ابتدایی 450 هزار تومان، متوسطه اول 520 هزار تومان و متوسطه دوم 650 هزار تومان است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: وجوه فوق برنامه فرزندان آزادگان و جانبازان 50 تا 69 درصد معادل 75 درصد ارقام تعیین شده برای دانش‌آموزان شاهد، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و مابقی آن به عنوان سهم مشارکت توسط اولیای آنها پرداخت می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: